Friday, January 7, 2011

Nytt år, Nye muligheter


Godt nytt år !
Endelig har ett nytt år kommet. Det er så herlig å stå ute klokken 00.00 å se alle fyrverkeriene mens du tenker på året som har vært. Har allerede bestemt meg for at dette er "mitt" år, dette året skal bli et år fullt av værdifulle minner! Når jeg tenker fort over det forgje året, var vell det også et bra år...

I Januar var jeg i India å besøkte famillien min.
Dette er nesten alle kusinene mine.

I februar var det Kyuhyuns (min favorit artist) bursdag! 2.feb spiste Betine og jeg sushi for å feire kyus b-day..


I mars var jeg hårmodell to ganger.

I April var det Betine og Willy (broren min) sin bursdag!


I July var jeg i Japan :D Det er en del bilder på bloggen så trenger vell ikke å vise noen bilder.

I August var det skole start! Og jeg ble kjent med noen fantastike mennesker!

I Oktober var bursdagen min :)

Og I desember var det jul! Og så nyttårsaften :)

Jeg har enda ikke blitt vandt til å skrive 2011 på lekser og sånn -.-
Det vill nokk ta litt tid før jeg vender meg til det.

Som du ser har jeg forandret designet på bloggen OG musikkgreia ---->
I 2011 drar jeg til Japan, det er ikke så lenge igjen nå. Det har gått er halvt år siden jeg søkte og et år siden jeg bestemte meg for å dra. Jeg skal også til San Francisco i Februar og denne gangen er alt i orden (pappa har fått visa)! Jeg føler at dette året blir en av de beste jeg vill oppleve!

♬Keep your head down - Tohoshinki OG Knock out - Top & G-dragon♬

2 comments:

  1. 1 uke til japanskkurset starter da :-)
    Studert noe særlig i jula?

    ReplyDelete
  2. Nå syntes jeg at jeg har kommet ganske godt i gang med bloggen :P

    ReplyDelete