Thursday, January 27, 2011

San Fran..


Alle papirene er sendt in og jeg kan slappe av... til de neste papirene kommer -.-
Men jeg klager ikke! Gleder meg utrolig mye til å dra! Spesielt til å stå i Shibuya igjen! Følte meg veldig "hjemme" der. Gleder meg mer til å møte vertsfamilien min! (må legge til: Skoleuniformen, maten, møte nye mennesker, se mer av Japan, shoppe og MYE mer..)

San Fran = San Francisco :) Drar den 19.feb! Det er ikke lenge til... Bare 23 dager til :D Det negative er at jeg ikke har så mye penger, blir ikke så mye handling da... Men det går bra, det er jo opplevelsen som er viktig! Skolen er like kjedelig som alltid, har naturfag prøve imorgen om stråling og mange andre rare ting.. protoner, nøytroner.. og atomer? Må øve før jeg legger meg! Thats for sure!

3 comments:

  1. Huff, hadde prøve i det i høst. Det er kjedelig! D:

    ReplyDelete
  2. hei =)
    reiser du fra Oslo når du drar? da drar vi sikkert sammen =)
    jeg linker deg

    ReplyDelete