Thursday, December 16, 2010

Jul :)


Dårlige nyheter først... Blir ikke USA tur før i Februar :( Men det er bedre en ingenting. Pappa fikk ikke intervju før 27. desember, og da er ingen vits å dra. Over til de gode nyhetene; Det er snart jul! Julehandling og alt er rødt :D Jeg får skikkelig julfølelse av å gå i Karl Johan nå, tenker ikke over alle narkoene :P OG Deli de luca har kommet med "Peppekake Muffin" og den var god! Jeg ønsker meg VELDIG Beats by dr. Dre headset til jul! Alle koreanske artistene har de... og de er bra da :) Har også funnet ut at Thai mat er UTROLIG godt! Har alltid tenk at Kinamat er det ultimate, men nei, Thaimat var bedre syntes jeg! Nesten like godt som Japanskmat... Jeg hadde siste Japansk kurstime på mandag.. Det var litt trist, jeg skal jo ta kurs 2, men Sunna er ikke lærerern og jeg likte henne :( Vi får en japansk dame da :3 Det er litt kult! Må lage en ny musikkspiller på siden her, Den der -> Har så gamle sanger -.- (Koreanske og Japanske band kommer ut med mange sanger på denne tiden)

Fant et utrolig kult bilde når jeg jobbet med kunst lekser:


♬ Far East Movement - Like a G6 ♬

3 comments:

  1. Kjipt at du ikke fikk dratt til USA da :/
    Hvordan går det med søknaden forresten?:)

    ReplyDelete
  2. Ja kjipt det -.-
    Det går bra det :) Har alt klart nå, til og med tatt en vaksine :O
    Det var VONDT så gru deg!
    MEN, hvordan skal vi sende den inn? I posten?

    ReplyDelete
  3. Ja, jeg er ferdig jeg og, tok vaksine på fredag. Blodprøve var mye verre!!! Jeg sendte i posten idag, skal sende legepapirene neste uke :P

    ReplyDelete