Wednesday, June 8, 2011

No Japan for me

moshi moshi!
Jeg har ikke skrevet så mye her den siste tiden, men det kommer av mye stress og skole.
Jeg skal ikke til Japan sommer 2011 :( Mamma og pappa syntes ikke at jeg burde dra dit etter alt som har skjedd der. Jeg må nok bare vente til jeg er ferdig med videregående. En ting som er 100% sikkert er at jeg skal til Japan, om jeg så må selge håret mitt!

Ellers har det ikke skjedd så mye, bortsett fra at jeg har fått meg en liten sommerjobb som modell. Speaking of summer, jeg skal kanskje til Thailand i sommer! Håper virkelig jeg får dratt dit, forelsket meg helt i Thailand etter Hangover II kom ut.

Jo, det har skjedd noe! Jeg har fått Iphone 4! Det beste er at jeg fant verdens søteste deksel på en Japansk side! Im in love with it!

No comments:

Post a Comment