Friday, March 18, 2011

Katastrofe?!

Jeg tror alle vet hva som skjer i Japan nå, det er jo om det overalt! Det er kun et ord som kan beskrive det, og det er katastrofe! Først et kjempe kraftig jordskjelv og så en tsunami. Men det var ikke nokk, det var (er) en fare for at radioaktive stoffer skulle "lekke" ut fra atomkraftverket. Så mange tusen har mistet hjemme sitt, familie medlemmer og venner! Når jeg så på nyhetene, alle husene og bygningene som ble revet med vannet, ble jeg kjempe lei meg. Tenk på alle som har mistet livet! Det er helt forferdelig!

Jeg ble bare så utrolig lei meg når jeg hørte om dette! Fikk flere meldinger fra venner og familie. Familien min i USA og India ringte og sa at jeg ikke burde dra. Moren og faren min vil ikke at jeg skal dra og jeg er ikke helt sikker selv. Må nesten tenke litt på det.

Det bildet er helt forferdelig! Klarer ikke å se på det.

2 comments:

  1. Utrolig fælt det som skjedde!:-( Har du bestemt deg for om du skal dra eller ikke ?

    ReplyDelete
  2. Ja, jeg skal ikke dra til Japan :( Ikke dette året.. Men skal dra etter videregående! Håper jeg :P

    ReplyDelete