Tuesday, July 27, 2010

Home... for now

I came back from Tokyo four days ago. Tokyo is the most interesting and exiting city in the whole world! The city has everything, parks, huge buildings, a forest and so much more! Our plan was to go to Kyoto, but since there was so much to do in Tokyo we stayed in Tokyo! Here are some pictures :3


We vistited a mountain that is next to Fuji.
If you eat a black egg you will get good helth.



The people there was so nice, when we asked for directions they always tried to help even if they didn't speak english :) I can't wait to next summer.. (soft landing camp in Tokyo!)
And btw, I think it's exacly a year until I go to Japan again... So long

6 comments:

  1. Du er sykt heldig, skulle egentlig dra denne sommeren jeg også, men siden jeg skal ta utvekslingsåret sa mamma at jeg heller kunne vente :( Håper jeg møter deg på kurset :D

    ReplyDelete
  2. Japan var helt ... det kan ikke beskrives med ETT ord xP ! Bra at jeg "kjenner" en påkurset da :3

    ReplyDelete
  3. Haha, Jah, "kjenner". Gleder meg til kurset, kan du mye japansk fra før av eller? :)

    ReplyDelete
  4. Kan litt :) Men kan ikke hiragana.. bare litt katakana :P du da?

    ReplyDelete
  5. Kan noen gloser og noen katakana og hiragana :P Det skal nok forandre seg etter kurset :)

    ReplyDelete